Couch Potato Guide To Poker op TV!

Ik hou van Poker. Ik ben dol op spelen. Ik hou van er over te lezen. Ik hou van het kijken naar andere mensen te spelen, vooral op televisie. Het is een goedkope manier om te leren van de profs. Je kan zien wat ze doen in reële situaties, niet alleen wat ze zeggen dat ze zouden doen in zijn boeken. Bekijk Poker helpt bij het verbeteren van je spel. Je kunt leren pot odds, de combinaties, de volgorde van de handen en vele andere grondstoffen, en geavanceerde strategie, psychologische, zoals u zegt.

Ik zie veel van poker op televisie. Ja, ik weet het. Blijkbaar zijn de netwerken het realiseren van de televisie kijkerspubliek. Velen van ons zijn gek op poker. In dit artikel zal ik spreken over de verschillende series, de televisie nog steeds bezig met uitvoeren, raad ik aan om regelmatig te zien.

1) Celebrity Poker Showdown. Dit is de Bravo, meestal op donderdagavond. Poker Pro Phil Gordon en Dave Foley komiek (Kids in the Hall, Nieuws Radio) zijn de moderators van dit licht en luchtig show met beroemdheden zoals Alex Trebek, Ben Affleck, Rosie O'Donnell en Camryn Manheim. Sommige van de beroemdheden eigenlijk heel goed. Natuurlijk is er ook die prachtige moment dat je slecht kan zien aan iemand op de lijst van C zinken in de rivier meer.

Phil biedt deskundige commentaar. Er is een korte elke week dat de fundamenten van de No-Limit Texas Hold 'Em en weddenschappen regels worden uitgelegd. TV is onderhoudend, zelfs voor beginnende en professionele zowel de ster geslagen.

2) De World Series of Poker. ESPN toont afleveringen van de WSOP 2005. De andere avond, zag ik Johnny Chan won zijn tiende WSOP bracelet record in de Pot Limit Hold 'em. Het was geweldig. Hij versloeg Laak 'Unabomber' Phil om het initiatief tegen Doyle Brunson en Phil Hellmuth, die aanwezig waren tijdens de wedstrijd voor de bracelet te winnen plaat te nemen. Hey, ik voel me zo slecht voor Mr Laak. Zijn vriendin, de mooie Hollywood-actrice, Jennifer Tilly won het Ladies Event op de WSOP dit jaar.

Een week of twee voordat ik bij Josh Arieh, een zeer goede speler die niet krijgt veel lucht tijd (nog steeds) het spel te zien - en te winnen - het toernooi in Omaha. Het was geweldig om te zien Omaha Hold 'Em gespeeld op televisie voor een verandering. Ik vond het geweldig.

Zelfs als je een poker verslaafde als ik kan het epische karakter van de World Series of Poker te waarderen, met haar internationale veld met het beste van het beste - en een paar Assepoester verhalen gegooid in voor een goede maatregel.

3) World Poker Tour op het Travel Channel. Reis de wereld vanuit uw luie stoel en kijk naar de professionals te spelen in de World Poker Tour. Ze spelen in exotische plaatsen als Aruba en Parijs. Gastheer Mike Sexton is zo goed geïnformeerd over het spel maakt voor stunt co-host Vince Van Patten. Man probeert om bijnamen te geven aan elke combinatie van noten. Enkele van zijn groaners zijn onder meer

QQ - Siegfried & Roy en Nikki en Paris (Hilton)

55 - Sammy Hagar (na het lied, Ik kan niet rijden 55 ')

Afronding van de groep van commentatoren is de mooie Shana Hiatt. Interview met de voors en toont verschillende aspecten van het leven poker in elke aflevering. De WPT gastheren namen als Phil Hellmuth, Daniel Negreanu, Doyle Brunson, Howard Lederer en nog veel meer. Het is een ware who's who van Poker en het is nieuw en fris in uw huis elke week.

Dit zijn niet de enige pokerprogramma's op televisie. ESPN heeft een drama genaamd TILT met in de hoofdrol Michael Madsen (Reservoir Dogs) en Eddie Cibrian (Third Watch), een gefictionaliseerde versie van de vuile en gevaarlijke leven van professionele poker.

E! Entertainment Network, van St. Patrick's Day 2005, uitgegeven verschillende afleveringen van E! 'S Hollywood Hold' Em Game. Laura Prepon van That 70s Show, produceerde de show en starred in een episode met haar leven in liefde Chris Masterson (Malcolm in the Middle) en vrienden, onder wie de broer van Chris en 70 van de ster show, Danny Masterson (Hyde). Andere afleveringen Mila Kunis (Family Guy, Dat 70s Show), Macauley Culkin - ja, Macaulay Culkin. Hij is Mila's vriendje - en Shannon Elizabeth. Ik heb niet gezien in de recente, maar wanhopig hopen terug te keren. Het was redelijk goed poker en Phil Laak was de distributeur  mentor  host.

Game Show Network heeft Poker Royale. Dit is een toernooi van 6 personen die duurt enkele weken. Er zijn verschillende eliminatie rondes, en daarna een finale. De voormalige waren allemaal professionals. Het was mannen tegen vrouwen. De mannen wonnen alle singles wedstrijd, maar de dames, onder leiding van Kathy Liebert, Cyndy Violette Jennifer Harmon en leidde tot de finale - en beslissende wedstrijd. De tweede presentatie vond Celebrities vs poker pro's. Ik vond het een afgevlakte versie van Celebrity Poker Showdown. Ik miste Phil Gordon en Dave Foley, ik moet het toegeven. De derde aflevering, die uitgezonden is vandaag comedians tegen poker pro's. Ik heb ook vond dit leuk of grappig, maar ik had andere dingen de laatste tijd te doen.

Sterker nog, viel ik om dat te zien, want de herfst geplukt, en dus de voorkeur aan de Poker Superstars Invitational op FSN te zien! Dat is geweldig. Het is een turbo-toernooi - de blinds omhoog gaan zeer snel en het spel is snel - met Johnny Chan, Carlos Mortensen en andere beroemdheden. Het is boordevol actie, high-stakes poker gebeurt in een knipperen van een oog.